Nieoficjalne forum koła wędkarskiego PZW "GRZEGÓRZKI"



Forum Nieoficjalne forum koła wędkarskiego PZW "GRZEGÓRZKI" Strona Główna "Rudawa" Rudawa połowy 2012
Obecny czas to Śro 11:48, 22 Lis 2017

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
MaciejK
wędkarz



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Wto 22:13, 08 Maj 2012

Wiadomość
nawet ok, skrocil sie tylko troche Smile jutro sie wybiore na Przewóz zaraz po pracy takze mam nadzieje ze moze sie pojawi jakis jaź albo rapka Smile poprpobuje bo kolejny kijek akurat mi jutro przychodzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty MaciejK

Autor
Rysio
Administrator



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Śro 6:10, 09 Maj 2012

Wiadomość
MaciejK napisał:
nawet ok, skrocil sie tylko troche Smile jutro sie wybiore na Przewóz zaraz po pracy takze mam nadzieje ze moze sie pojawi jakis jaź albo rapka Smile poprpobuje bo kolejny kijek akurat mi jutro przychodzi Smile


Na Rapę wąskie, srebrne blaszki wahadłowe są wskazane - takie ok 5cm lub większe prowadzone szybko pod pod lustrem wody. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Rysio

Autor
MaciejK
wędkarz



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Śro 20:30, 09 Maj 2012

Wiadomość
bylem dzis na przewozie od 14 do 20.10 ...
jedynie co zlowilem to 2 okonki ,21 i 28 cm... ludzi wiecej niz na zawodach, woda biczowana w pewnym momencie przez 27 osob, HA! zeby bylo smieszniej to na dlugosci 200~300metrow Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty MaciejK

Autor
Rysio
Administrator



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Śro 21:25, 09 Maj 2012

Wiadomość
MaciejK napisał:
nawet ok, skrocil sie tylko troche Smile jutro sie wybiore na Przewóz zaraz po pracy takze mam nadzieje ze moze sie pojawi jakis jaź albo rapka Smile poprpobuje bo kolejny kijek akurat mi jutro przychodzi Smile


Daj znać jak posżło i pamiętaj rapa bierze jak Cię nie widzi !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Rysio

Autor
MaciejK
wędkarz



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Czw 6:25, 10 Maj 2012

Wiadomość
otórz wlasnie napisalem post wyzej Very Happy siedzialem od 14 do 20 i kompletnie nic...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty MaciejK

Autor
Rysio
Administrator



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Czw 17:17, 10 Maj 2012

Wiadomość
MaciejK napisał:
otórz wlasnie napisalem post wyzej Very Happy siedzialem od 14 do 20 i kompletnie nic...


Omksnęło mi się Very Happy

No to nieźle luda było Laughing Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Rysio

Autor
MaciejK
wędkarz



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Czw 22:04, 07 Cze 2012

Wiadomość
W niedziele byłem na Rudawie, woda niesamowicie niska... do tego festyn w rogatym ranczu... ryby się nie płoszyły ale ja tak, słysząc co chwile syreny straży pożarnej oraz piosenki o burku i jego budzie... tak czy siak, efekty całkiem niezłe Smile
17 takich w 3 godziny:
[link widoczny dla zalogowanych]

Palia tylko raz wyszła ale wobler jej się nie spodobał i przekąskę sobie darowała.
Swoją drogą ciekawe co się stało z całą resztą.. w kwietniu sporo trzydziestek łowiłem. Teraz kompletnie nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty MaciejK

Autor
Rysio
Administrator



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Czw 22:27, 07 Cze 2012

Wiadomość
Strasznie wygłodniałe dzieciaki,że na takie duże obrotóki brały ! Very Happy Very Happy

Może większe wiedzorem grasowały? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Czw 22:29, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Rysio

Autor
MaciejK
wędkarz



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Czw 23:09, 07 Cze 2012

Wiadomość
jutro pojade kolo 14 tez. akurat bede w okolicy to wybadam teren Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty MaciejK

Autor
Rysio
Administrator



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Pią 16:39, 08 Cze 2012

Wiadomość
Noto daj cynk jak było.!!!! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Rysio

Autor
MaciejK
wędkarz



Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Sob 16:13, 09 Cze 2012

Wiadomość
wczoraj juz troche lepiej:
kilka wiekszych pstragow ale to i tak dalej nie 30tki...
Do tego woda metna

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty MaciejK

Autor
Rysio
Administrator



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Sob 20:42, 09 Cze 2012

Wiadomość
Widocznie są dwa roczniki i tyle. Ważne , że coś pływa. Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Rysio

Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2

Forum Nieoficjalne forum koła wędkarskiego PZW "GRZEGÓRZKI" Strona Główna"Rudawa"Rudawa połowy 2012
Obecny czas to Śro 11:48, 22 Lis 2017
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin